just being me

just being me

Thursday, March 8, 2012

it almost the end...

entri pertama dalam bahasa melayu!!!!!
sedar x sedar asasi dah nak sampai ke penghujungnya.... sepanjang 2 semester aku kat uitm ni, macam2 perkara dah aku lalui; ada yang pahit & ada jugak yang manis...yang penting semua tu akan jadi kenangan dalam sejarah hidup aku...ingat lagi waktu first2 dpt tawaran masuk sini, mentah2 aku nak tolak. niat hati nak pergi matrikulasi johor sebab kat situ budak2 V5 berlambak berkumpul. My besties Nana & Epah pun dok situ, lagi la aku berat hati nak datang sini... tapi umi & abah yang paksa suruh datang sini...Alhamdulillah, memang kalau kita ikut kata parents ni banyak kebaikannya...dulu aku memang x nak tau apa2 pun pasal benda law ni, tapi sekarang dah tau yang law ni sebenarnya sngt seronok... aku siap boleh aplikasikan artikel2 dalam FC tu msk ckp ngan umi hari tu :)

classmates yang sangat sempoi antara reason uitm jadi sngat menyeronokkan untuk aku.... aku dapat kenal orang2 yang datang dari seluruh pelusuk dunia... paling best, disebabkan kelas sir alfred, almost dapat hafal kampung halaman budak2 ni...haha, aku xkan boleh lupa lecturer sorang tu sampai aku mati kot^^ not to mention madam nazida yang sangat sempoi, sir izuan yang handsome^^, madam ilyana, madam rafidah, madam huda, sir raj, sir rajendra & semua lecturer2 yang ajar aku dari sem 1 sampai sekarang...

Insyaallah, aku xkan lupa pengalaman aku dekat sini sampai bila2...kalau Allah izinkan memang aku niat nak sambung ambil degree law, tapi aku xkan jadi lawyer. Semoga apa yang aku belajar kat sini mampu menjadikan aku lebih cemerlang in the future^^


LWA02D calssmates^^

No comments:

Post a Comment